nog 60 km...... - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu nog 60 km...... - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

nog 60 km......

Door: miekenhans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

10 Augustus 2013 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Hoi allemaal
Het is nu zaterdag 10 augustus en we zijn nog 1 dagetappe van Santiago verwijderd.
Vanmorgen vroeg gestart want de bergen liggen wel achter ons, maar deze etappes kosten veel energie door de vele steile hellingen.
Vanmorgen een klim van 12 km gehad gevolgd door nog en paar kortere dus nu na 43 km is het genoeg voor vandaag.
Morgen nog rond de 50 en dan willen we maandagmorgen vroeg aankomen.
Langzaam maar zeker raken we steeds trotser op onszelf en op elkaar want alles gaat zo goed en we kunnen lichamelijk zo veel aan dat we ook versteld van staan.
Na al die tijd samen op de fiets, in de herberg, hostal of tent nog steeds veel plezier met en steun aan elkaar.
Het aantal wandelaars en fietsers neemt zienderogen toe en nu nog verdwalen kan haast niet.
Wat al die mensen beweegt om dit te doen weten wij ook niet, maar die aantallen te zien en daar bij te horen is echt bijzonder.
Dat gevoel is niet te beschrijven..
Hoe het straks zal zijn als wij eenmaal daar zijn is nog afwachten maar dat zal een mengeling van trots , emotie, wat nu...., hè hè en geluk zijn.
Voor nu weer genoeg en nog 1 keer het slot: wij gaan door.

• 10 Augustus 2013 - 16:15

Jos Vreeburg:

Wat geweldig dat deze tocht zo goed verloopt! Mieke en Hans, succes tijdens de laatste etappes. En dan nagenieten na 4 weken zwoegen en bijten! Liefs en groeten van Annelies en Jos.

• 10 Augustus 2013 - 16:43

Anneke Karel Vermeulen:

Gezien de tegenslagen die jullie hebben overwonnen zal het emotioneel zijn.
    Maar de trots zal overwinnen, geniet ervan en rust en relax daarna goed uit.
    Lieve groet Anneke en Karel

• 10 Augustus 2013 - 19:01

Theo :

WE ZIJN ER BIJNA, MAAR NOG NIET HELEMAAL.
    Nog even. Succes.

Vera en Theo

• 10 Augustus 2013 - 19:33

Margreeth:

Wat een geweldige prestatie! Ik wens jullie veel plezier bij de aankomst.Kanjers zijn jullie!

• 10 Augustus 2013 - 20:15

Ria:

Heel veel geluk in Santiago. Verder geen woorden meer nodig. Liefs John en Ria.

• 10 Augustus 2013 - 22:11

Siem En Annet:

Prachtig!
    Liefs Siem en Annet

• 11 Augustus 2013 - 08:57

Laeta :

Santiago doemt op, gaan jullie nu steeds sneller fietsen.......... of hoe zit dat. Super hoor, wat ongelooflijk knap met- door- en voor elkaar de top bereiken. dikke dikke zoen van laet

• 11 Augustus 2013 - 09:38

TTon En Dodo:

Respect voor jullie, wat een doorzettingsvermogenI.n onze luie stoel volgen wij jullie.
    Heel veel succes met de laatste ronde. Heel veel devotie en bid een schietgebedje voor onze kinderen.
    Liefs Ton en Dodo

• 11 Augustus 2013 - 10:09

Marjan:

Wat ben ik trots op jullie !!!!!
    dikke knuffel Marjan

• 11 Augustus 2013 - 10:34

Sylvia:

Wat is het super dat het jullie gelukt is! Geniet van de prestatie.
    Liefs Sylvia

• 11 Augustus 2013 - 14:37

Truus:

Petje af voor deze kanjers ! Geniet van jullie prestatie , laat de emoties over je heen komen.
    Veel groetjes en een dikke knuffel , Jan en Truus

• 11 Augustus 2013 - 14:37

Truus:

Veel groetjes en een dikke knuffel , Jan en Truus

• 11 Augustus 2013 - 17:45

Freek En Dieuwke:

Geef alle emoties de ruimte. Wat een topprestatie! Geniet van deze bijzonder mooie dagen. WWij genieten en leven mee. Xxx

• 11 Augustus 2013 - 21:21

Nico En Ria:

Lieve dappere kanjers,

Wij denken aan jullie morgenochtend!

GENIET!!!

Lieve groetjes van ons.

• 11 Augustus 2013 - 21:29

Marleen:

Hoi, hoi,
    Wat een super prestatie van jullie zeg! Ik lees elke keer met bewondering hoever jullie fietsen en vooral hoe steil jullie bergen kunnen befietsen. Wat een bijzondere reis zo samen met elkaar. Veel succes met de laatste loodjes. Het zal wel even emotioneel zijn als jullie eenmaal in Santiago zijn...
    Gaan jullie nog door naar 'het einde van de wereld?' dat schijnt ook erg mooi te zijn...maar eerst naar even rusten en genieten van jullie prestatie natuurlijk! Wij gaan morgen weer naar school...wat lijkt dat ver weg he, Hans ;-) !

• 11 Augustus 2013 - 22:19

Trees:

Jeetje wat goed!
    Mijn zus komt daar morgen aan.
    Misschien komen jullie elkaar tegen.
    Liefs Trees

• 11 Augustus 2013 - 23:20

Jan Piet En Greet:

Fantastisch dat het jullie gelukt is.
    Geniet ervan!

Groetjes, Jan Piet en Greet

• 12 Augustus 2013 - 16:49

Koosje:

Hallelua !!!!!!!!! Jullie zijn er ,dit is een ervaring om nooit te vergeten.!!!!!!!!!!!!
    Dikke kus van je (schoon)zusssssssssssssssssssss.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx