Thuis - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Mieke en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

29 Augustus 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Hoi allemaal,
We zijn weer veilig thuis.
Samen met Tom en Ina hebben we nog lekker 2 weken gekampeerd en Santiago de Compostella, Finistère, Muxia , Leon, Burgos, Puenta la Reina en Pamplona bezocht.
Allemaal bijzondere plaatsen die ook echt iets met onze fietstocht te maken hadden.
Vooral Burgos vonden wij erg mooi.
Onderweg hebben we nog een aantal stukjes van de fietsroute met de auto gereden en dan pas dringt het echt tot je door wat een afstanden en wat een hoogtes wij achter de rug hebben.
Ook zijn we nog langs Cruz de Ferro gereden omdat dat voor ons allebei echt 1 van de meest emotionele punten uit de hele route is geweest. De spullen die wij daar achtergelaten hadden, waren allemaal nog aanwezig en natuurlijk lagen er heel wat nieuwe stenen, briefjes, sloten en andere materialen die door de pelgrims na ons daar neergelegd zijn.

Maar aan alles komt een keer een eind en dus zijn wij vanuit Pamplona in 2 dagen naar huis gereden.
Daar werden we al snel verwelkomd door de kinderen en kleinkinderen en is er al heel wat bijgekletst.
Op de veel gestelde vraag of wij zoiets nog een keer zouden doen is het antwoord gewoon JA!
Ondanks alle warmte, alle kilometers, alle klimpartijen, alle af en toe lichamelijke ongemakjes hebben wij zo veel voldoening gehad en mooie dingen gezien, mooie ontmoetingen gehad en het samen zo goed gehad dat de uitdaging voor weer zo'n avontuur al weer kriebelt.
Nogmaals allemaal bedankt voor alle reacties want ook die gaven ons de moed en steun om alsmaar door te gaan.
Tot slot voegen wij nog een aantal foto's toe en dan is dit "boek" voor ons gesloten.

Groeten,

Mieke en Hans

• 29 Augustus 2013 - 12:36

Wilma:

Hoi Hans en Miek!

Welkom thuis!
    Ik hoop dat dit boek voor jullie een boek vol mooie en dierbare herinneringen wordt, waar je samen nog heel vaak in terug zult kijken. Ik heb ervan genoten.
    Tot snel,
    Groetjes Wilma.

• 29 Augustus 2013 - 12:37

Jolande&frank:

Welkom thuis Annemieke en Hans

• 29 Augustus 2013 - 18:52

Astrid :

Hans en Annemiek. Welkom thuis. Super gedaan. De energie komt bijna de computer uitstomen. Geniet van al jullie belevenissen. Een mooie ervaring.

Astrid

• 29 Augustus 2013 - 20:24

Karin:

Grote pet af voor jullie! Wat fijn dat jullie zo'n bijzondere reis hebben kunnen maken. En dat jullie je niet uit het veld hebben laten slaan door kleine en grote tegenslagen die jullie tegengekomen zijn, verdient een enorme pluim. Nogmaals petje af en welkom home!