Zuid Frankrijk - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Zuid Frankrijk - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Zuid Frankrijk

Door: Hans en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

28 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Hoi allemaal
Na 1100 km fietsen vanaf het moment dat wij afgezet zijn, zijn nu op een camping 60 km voor Dax.
Gisteren 100km vandaag weer ruim 80km.
Vandaag door de bossen en het landschap van Les Landes en we hadden de pech dat de wind gedraaid was zodat het een hele i trap werd. Halverwege haakte Roxanne af vanwege pijn in de poep en dat is vlaams voor kont!
We hebben de afgelopen dagen zo veel wijngaarden gezien. Prachtig en ook uit de natuur de heerlijkste pruimen en zelfs 2 bijna rijpe vijgen gegeten.
Na een tweetal nachten binnen slapen we nu weer in de tent en wappert de was in warme wind binnen een paar tellen droog.
Nog een dag of 2-3 en we staan aan de Spaanse grens!
We gaan door.

• 28 Juli 2013 - 20:00

Tom En Ina:

Hoi Hans en Miek,
    Wat gaan jullie goed zeg. Zaterdag op de verjaardag van hessel nog over jullie gehad. Van iedereen de groeten! Hier wat minder warm maar nog steeds een lekker zonnetje. Nog ruim 2 weken en we komen jullie kant op. Dank voor de mooie kaart! sucses en tot gauw.
    XXX Tom en Ina

• 28 Juli 2013 - 20:58

Philomeus:

Dag skone luitjes,

Dat gaat toch als een speer. We hebben al een hoop spannende pakketjes per post ontvangen. We volgen jullie op de voet hoor!

Als de bergen zwaar worden, een snee brood met pindakaas. Daar heeft Lance het ook op gered.

groeten van de Peertjes

• 29 Juli 2013 - 09:50

Ria:

Voorzichtig met het woord poepen in België, want dat zou nog weleens een verrassing kunnen geven.
    Ook in Zeeuws Vlaanderen gebruiken ze dit woord.
    Dus voorzichtig, de reis is nog lang.Groet Ria

• 29 Juli 2013 - 10:02

Marjan:

Lieve Hans en Mieke wat heerlijk om te horen dat het goed gaat! geniet ervan! dikke knuffel Marjan

• 29 Juli 2013 - 13:52

Wilma:

Dat gaat voorspoedig! Geen last dus meer van het been?
    Zet hem op hè, jullie zullen ondertussen wel bij de "pittige kolletjes" zijn aangekomen.

Groetjes,
    Wilma.

• 29 Juli 2013 - 17:01

Laeta :

langs de wijngaarden.......
    lukt het Hans om voor onderweg een doosje wijn te scoren, al la Noorwegen.........ergens tussen de schone t-shirten en de theedoeken......gefrommeld, of n kratje.....als het past....
    Veel plezier daar, houd moed, je bent dichterbij dan je denkt! dikke dikke zoen laet

• 29 Juli 2013 - 18:45

Maret:

Hoi Hans en Anne- Mieke,
    Wat knap dat jullie al zo'n eind verder zijn gekomen! Bijna aan de Spaanse grens; wordt dat St Jean Pied de Port? of gaan jullie met de fiets anders? Hopelijk veel droge dagen met de juiste windrichting! We duimen voor jullie hoor!

Liefs en groetjes,
    Hans en Maret

• 29 Juli 2013 - 19:44

Clemens Beenakker:

Beste hans en Mieke,

Hier is het goed weer. Afgelopen zondag 40 km. gefietst door de duinen.
    Komende week werken en in het weekend nog even kort kamperen.
    Ik ga regelmatig naar Anneke.
    Ik denk nog veel aan Jan . Ik vind het allemaal verbijsterend.
    Plezier en weest voorzichtig!

Groet Clemens

• 30 Juli 2013 - 19:53

Theo:

Hoi Mieke en Hans,

Nog even door fietsen en dan horen juliie
    " Bienvenido a España "

Groetjes Vera en Theo

• 30 Juli 2013 - 21:35

Jos Vreeburg:

100 km per dag, 80 km per dag: toe maar! Mooie prestaties. Nu op weg naar Spanje. Liefs en groet van Annelies en Jos