Poittiers - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Poittiers - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Poittiers

Door: Mieke en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

24 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Hoi allemaal
Vandaag vroeg uit de veren en om 7 uur op de fiets. Langs de bakker voor heerlijk brood en toen op naar Poitiers.
Alles zat mee want na de hitte van gisteren was het nu lekker koel dus rond de middag al 50 km op de teller.
Toen kwam het onweer en al snel vonden we een schuilplek bij een sportveld. Droog en uit de wind.
Toen ik (Hans) gebruik wilde maken van het toilet stapte ik op een putdeksel dat los lag met als gevolg dat ik er met 2 benen in viel. Mijn linkerscheenbeen vertoonde een flink bloedend gat en rechts viel mee.
Mieke heeft alles prima kunnen verbinden en een uurtje later hadden we de tent al opgezet.
Het lijkt mee te vallen.
Nu knalt er een onweersbui als een vuurwerk en zitten wij onder een afdak te schuilen.
Ook dit hoort erbij!

Groeten en maak je niet ongerust.
Wij gaan door!

Ps mailen en bellen is hier echt lastig dus reageren per sms aub.
Bedankt en lieve groeten.

• 24 Juli 2013 - 21:49

Annelies En Jos Vreeburg:

Hans, we hopen dat de pijn in je benen snel vermindert. De wond goed ontsmetten, maar dat weten jullie wel. We hebben bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Veel liefs en blijf genieten van la douce France!
    Annelies en Jos

• 25 Juli 2013 - 00:57

Theo Wester:

Hoi Mieke en Hans,

Mijn vader zei vroeger al: Kijk goed uit waar je loop.
    Het was dus een wijze les.
    Verder hopen wij dat het met jullie nu alleen maar voor de wind gaat.
    Maar jullie hadden toch al voor de wind!
    Veel plezier verder en we wachten jullie volgend journaal weer af.

Groetjes Vera en Theo

• 25 Juli 2013 - 17:56

Marjan:

Ooooo..... gelukkig heb je een hele handige pleeg mee!
    Goed voorbereid hoor!!!!!
    geniet en een dikke knuffel Marjan

• 25 Juli 2013 - 18:11

Laeta:

Ha die Hans en Miekje

Gewoon met de fiets blijven gaan, en de trein mijden.......naar Santiago....
    Gelukkig heb je lange benen Hans, anders was je kopje onder gegaan.
    Geen spierpijn? dikke zoen laeta

• 26 Juli 2013 - 08:38

Koosje:

Hallo lieve luitjes,
    wat zullen jullie veel moois zien ,prachtig langs de Loire gefietst schitterend!
    Ik ruik de geur van Frankrijk,ga door met deze mooie emotionele reis en ik denk aan jullie!
    doe maar een gebedje extra voor de slachtoffers van de treinramp in Santiago de Compostella!
    Liefs koosje xxxxxx

• 26 Juli 2013 - 14:21

Freek En Dieuwke:

Wat een pech pap met die put! Gelukkig wijkt zuster Miek niet van je zijde.
    Nog even en wij gaan ook richting de Loire. Laten jullie je luchtje achter? (de nette dan?)
    Krijgen jullie veel mee van die afschuwelijke treinramp? Steek maar een kaarsje extra voor de slachtoffers op.
    Geniet verder en tot het volgende bericht.

xxxx

• 26 Juli 2013 - 19:41

Ria:

Jullie kunnen wel vragen of we willen sms'en,
    toch gaat we door met emaillen.
    Lieve Hans en Anne Mieke, ik fiets in mijn gedachten met jullie mee. Blijf genieten.
    Gelukkig kan Annemieke nog een beetje haar vak uit oefenen.
    Liefs Ria

• 26 Juli 2013 - 19:54

Wilma:

Ja hoor!!!
    Gelukkig maar dat je je privézuster mee hebt.
    Ik hoop dat het allemaal meevalt en jullie ondertussen alweer een stuk verder op weg zijn.
    Geniet!

Wilma.

• 26 Juli 2013 - 21:19

Marleen:

Hoi Hans en Miek,
    Wil jullie even laten weten dat ik het ontzettend leuk vind om jullie reisverslagen te lezen. wij zijn net terug uit Frankrijk en hebben ook een paar flinke donderbuien over ons heen gehad. Doe je wel voorzichtig Hans, zo'n put is ook levensgevaarlijk.... Houd nog even vol en geniet van elkaar en van wat/wie jullie tegenkomen. Veilige reis! Groetjes Marleen

• 28 Juli 2013 - 12:59

Ton Endodo:

beste met je pootje.volgen jullie met plezier.goede reis verder.Ton en Dodo