Tours - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Tours - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Tours

Door: Mieke en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

22 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Hoi allemaal,
Vandaag Tours bereikt en nu dus een welverdiende rustdag ingelast.
De reis gaat zeer voorspoedig al moeten wij wel toegeven dat we de laatste 2 dagen van de route zijn afgeweken om lekker langs de Loire te kunnen blijven fietsen en zo ook de nodige klimmen te vermijden.
Straks in Spanje lukt dat niet meer dus we moeten daar nu van genieten.
Met ons gaat het goed en we staan er versteld van dat we zo veel en zi snel frisdrank kunnen drinken.
Thuis nooit en nu hier achter elkaar en dan zo koud mogelijk.
Onze gedachten aan Jan en alle emoties van vorige week gaan nog veel door ons hoofd. Vandaag een week geleden was de begrafenis en nu zijn we hier.
Morgen in Tours in de mooie grote kathedraal een kaars opsteken en even stilstaan bij alle voorbije dagen van de laatste 2weken.
Het weer is nog steeds prima (heet) en ook nog steeds wind mee.
Nou iedereen nog bedankt voor alle lieve reacties en tot het volgende bericht.
Groeten weer

• 22 Juli 2013 - 12:10

Anja:

Hoi hans en mieke,

Wat naar om te lezen dat jullie Jan vorige week hebben moeten begraven. Gecondoleerd is het eerste
    wat ik kan zeggen, maar mijn gevoel gaat verder dan dat. Stoer, dat jullie de fiets weer hebben gepakt en verder zijn gegaan.
    Dikke knuffel vanuit spanbroek waar het ook bloedheet is.

Anja

• 22 Juli 2013 - 12:38

Karel Vermeulen:

Hallo Mieke en Hans.
    Fijn dat het zo voorspoedig gaat,natuurlijk neem je dat van Jan mee op je reis maar hij is apetrots op jullie. Wij ook trouwens, een van de enveloppen die jullie achter laten is van een kennis van ons die we deze week ook helaas hebben moeten begraven. Maar neem van ons aan dat de inhoud te maken heeft met haar dierbaren dus deze komt ook weer goed terecht.
    Wij wensen jullie nog een voorspoedige reis met heel veel moois onderweg en geniet van alles wat op je weg komt.
    Liefs Anneke karel

• 22 Juli 2013 - 15:08

Laeta:

Lieve Hans en Miekje,

Gaan jullie nu over op n boot, of dromen jullie van n heerlijk verkoelend vervoermiddel (boot) ipv de fiets?

He super hoor, Tours gerond en nu verder! Zeker een prachtige kathedraal daar in het mooie T., vergeet ook het museum niet, als je een rustdagje hebt, het verhaal over een reizend circus. In feite jullie ook een klein reizend.... De tijd gehad/genomen om dit prachtige middeleeuwse stadje te ontdekken? Het piepkleine pleintje, waar vroeger alles gebeurde.

dikke zoen, Laeta

• 22 Juli 2013 - 15:27

Ber Langezaal:

Lieve Mieke en Hans, heel leuk om jullie reisverslag steeds te lezen. Graag wens ik jullie veel plezier en succes samen!
    Hartelijke groeten, Ber

• 22 Juli 2013 - 17:18

Wilma:

Goed hè... die wind in de rug!
    Ik heb gevraagd of het nog een tijdje zo mag blijven.
    Zet hem op.

Groetjes,
    Wilma.

• 22 Juli 2013 - 18:08

Clemens Beenakker:

Ik hoop dat het allemaal niet te heet is. Zaterdag in de duinen bij de boom geweest met een aantal. Droevige plechtigheid.

Groet Clemens

• 22 Juli 2013 - 19:12

Theo:

Hoi Mieke en Hans,

Het gaat nu meezitten ( de wind in de rug )
    Veel plezier verder.

Groetjes Theo

• 22 Juli 2013 - 21:32

Nico En Ria,:

Lieve Mieke en Hans,

Fijn om te lezen dat jullie 'missie' naar wens verloopt. Wij hebben het veel over jullie met elkaar en met onze familie. Wij vinden het heel dapper en sportief dat jullie de draad weer opgepakt hebben na zo'n verdrietige start. Geniet van al het moois en we blijven in gedachten bij jullie en bij Jan.
    Zet 'm op!!!
    Liefs van ons.

• 23 Juli 2013 - 11:46

Simon En Ria:

Hoi Annemiek en Hans

Veel plezier en mooie ontmoetingen.
    Dapper dat jullie dit doen ondanks de dood van Jan.
    Groeten uit Sijbekarspel.

Simon en Ria

• 23 Juli 2013 - 12:43

Koosje:

Heel veel liefs,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 24 Juli 2013 - 08:17

Dodo Lemm:

Wij waren erg onder de indruk van de mooie begrafenis van Jan. Wat een geweldige broer hebben jullie gehad.Hij reist zeker op een wolkje met jullie mee.Wij hebben bewondering voor jullie zoals jullie de reis weer oppakt.
    Heel veel goede wensen ! Liefs Ton en Dodo