Bonnes - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Bonnes - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Bonnes

Door: Hans en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

26 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Hoi allemaal
Vandaag is vincent jarig en dat begon met een fantastisch onweer!
Zoveel flitsen en knallen was echt groots. We sliepen alle 3 (Roxanne rijdt nog steeds mee) apart en waren ook alle 3 wakker. Gelukkig dus in het klooster lekker veilig en droog.
Om 7.30 u op de fiets en maar weer klimmen en klimmen. Dat gaat nog wel als het maar niet te warm is.
Rond de klok van 14 u kwamen we aan in Bonnes en daar mogen we nu als echte pelgrims gratis kamperen maar dan wel in een kleedkamer van de lokale fc vanwege de grote kans op een nieuwe onweersbui inclusief windhoos. Ook mogen wij niet betalen en heeft de dame die hier de rol van aanspreekpunt vertolkt de sleutel van het gemeentehuis zodat de stempels geplaatst kunnen worden.
We zijn helemaal op de hoogte van de treinramp in Compostela en horen ook het verdere nieuws daarover.
Met ons nog steeds oké en we gaan verder. Nog 1200 km te gaan. Groeten weer.

• 28 Juli 2013 - 19:45

Koosje:

geweldig hoe het met jullie gaat1
    Ik wens jullie nog een mooie reis verder en veel liefs,
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Juli 2013 - 22:30

Mart.westmeijer@hotmail.com:

Geweldig dat jullie al zo ver zijn nog wel even volhouden hoor, zijn er nog franse grutto"s ??? Miieke
    We zijn op de Wadde bij Den oever er zijn er hier honderden dus het gaat goed.
    Gr Mart & Loes. xxx