Hans en Miek op weg naar Compostela - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Hans en Miek op weg naar Compostela - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Hans en Miek op weg naar Compostela

Door: Hans en Anne-Mieke Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

17 Mei 2013 | Nederland, Opmeer

Op verzoek van menigeen hebben wij sinds gisteravond een plekje gereserveerd op "waarbenjij.nu" zodat wij te volgen zijn tijdens onze fietstocht naar Santiago de Compostela.

De voorbereidingen zijn al in volle gang:
* nieuwe routeboekjes
* de fiets van Anne-Mieke helemaal gereviseerd
* Hans een compleet nieuwe fiets
* de noodrantsoenen liggen klaar
* het mee te nemen gereedschap is uitgezocht
* en nu dus ook deze stap op "waarbenjij.nu"

Ons vertrek staat gepland op zondag 7 juli en wij hopen er na een week of 5-6 te zijn.
In het weekend van 17-18 augustus stappen Tom en Ina in de auto om ons op te komen halen. Met de fietsen op het fietsenrek gaan wij dan rustig aan weer terug naar huis waarbij we onderweg nog even lekker de tent opzetten om een aantal plaatsen te bezoeken die we op de heenweg met de fiets gepasseerd zijn.
Rond 29 augustus hopen we dan weer thuis te zijn.

Als je (tussen 7 juli en 18 aug.) wilt reageren op onze reisverslagen of een andere korte boodschap wilt doorgeven dan liever rechtstreeks op onze 06 met een sms of een WhatsApp want wij zullen zeker niet altijd de beschikking hebben over een goed werkende internetverbinding.
Ons nummer is: 0630279742.

Iedere keer als wij een tekst of foto op deze "waarbenjij.nu" plaatsen, krijgen jullie daar automatisch een melding van. Reken niet op een dagelijks verslag maar wij zullen zeker met een grote regelmaat laten weten waar we zijn en hoe het ons vergaat.

Voor nu allemaal de groetjes en tot het volgende bericht.

• 18 Mei 2013 - 08:12

Joop:

wat een schitterend avontuur heb je in Opmeer meegemaakt, we hebben genoten van de verslagen,
    joop

• 18 Mei 2013 - 09:31

Maurice:

Er gebeurt altijd wat in Opmeer:)
    Ik ben super trots op jullie dat jullie deze reis ondernemen. Ik ben benieuwd naar de route, de planning en natuurlijk de voorbereidende foto's.

Waarschijnlijk onderneem ik deze zomer ook een epische fietstocht. Een vriend van mij gaat in drie weken van hier naar Florence fietsen en ik wil een stuk met hem mee fietsen. Het laatste deel van Basel naar Florence staat op de planning. Daarvoor maak ik misschien wel een eigen maurice.waarbenjij.nu aan.

Succes! Maurice

• 18 Mei 2013 - 11:09

Laeta:

de test is gelukt

• 18 Mei 2013 - 15:38

Dodo En Ton:

wy wensen jullie veel succes met de fietstocht.Wy hopen dat jullie nu de bestemming bereiken! !,Wy zullen zeker jullie tocht volgen.
    liefs Ton Dodo

• 18 Mei 2013 - 19:32

Tom En Ina:

De test is gelukt. We gaan jullie zeker volgen. Groetjes vanuit Wognum.

• 18 Mei 2013 - 20:03

Theo En Ria:

Test geslaagd. Natuurlijk zullen we jullie volgen.
    Veel succes met de verdere voorbereiding

• 19 Mei 2013 - 11:42

Koosje Beenakker:

Lieve Hans en Mieke,
    Jullie gaan een pracht van een pelgrimstocht maken met heel veel emotionele momenten.
    Nathalie heeft 400km gelopen vanaf Porto naar Compostello en zal nooit deze ervaring vergeten.
    heel veel plezier en mooie momenten wens ik jullie en ik hou van jullie !!!
    Liefs je zus en schone zusssss.xxxxxxx

• 19 Mei 2013 - 13:41

Frank & Jolande:

Test gelukt,wij gaan jullie zeker volgen

• 20 Mei 2013 - 14:30

Hans En Cora:

Ook hier in Stiens is het goed aangekomen.
    Dat het mag worden wat jullie er van verwachten en nóg beter!

• 21 Mei 2013 - 12:20

Ria En Nico:

Lieve Mieke en Hans,

Het komt erg dichtbij nu hoor! Spannend!
    Erg leuk dat we jullie kunnen volgen en wij wensen jullie veel plezier en succes met de verdere voorbereidingen.

Wij gaan eerst zelf genieten van een rondreis door Italië de hele maand juni, met auto+caravan.

Lieve groetjes van Nico en Ria.

• 21 Mei 2013 - 19:08

Clemens Beenakker:

Beste Hans en Mieke,

Waar ben jij nu? Ik zit gewoon achter mijn computer thuis in Hillegom.
    Ik wens alle vakantiegangers en plannenmakers veel plezier in de voorbereidingen maar speciaal voor Hans en Mieke.

Groet Clemens

• 26 Mei 2013 - 23:15

Gemmabeenakker:

Kees en ik hopen echt dat jullie de reis nu kunnen volbrengen.
    En jullie krijgen rond 8 augustus natuurlijk bericht als er een klein nichtje geboren is.
    Succes, succes Liefs Kees en Gemma