Mieke en Hans - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Mieke en Hans - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Mieke en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

24 Juni 2013 | Nederland, Opmeer

24 juni,
Zo goed als alles is ingepakt. Nog een paar kleine dingen die er pas op het laatste moment bij komen.
Het is toch best veel denkwerk: Wat neem je echt mee en vooral.... wat niet!
We hebben nu zelfs ruimte over maar die wordt straks gevuld met de laatste spullen en met de dagelijkse mondvoorraad.
Komend weekend nog de tassen wegen en kijken hoe we alles het best en het snelst op de fiets gaan bevestigen.
Natuurlijk houden wij nu ook al de weersvooruitzichten voor onderweg in de gaten want nog minder dan 2 weken werken en het is zo ver.

  • 24 Juni 2013 - 15:02

    Andre En Lowiena:

    Wij wensen jullie nog veel plezier met het denkend inpakken
    Mijn schoonvader zei altijd als je de 3P maar mee hebt,Paspoort,Poen en de Pil

  • 24 Juni 2013 - 16:37

    Marjan Koopman:

    Wat gaat de tijd snel!!!!!
    ik hoop jullie nog te zien en ik wens jullie alvast een prachtige tocht met prachtige belevenissen liefs Marjan

  • 24 Juni 2013 - 17:15

    Leen:

    UHH is dit allemaal voor mieke

  • 25 Juni 2013 - 07:58

    Koosje:

    De foto heb ik jammer genoeg niet kunnen zien op mijn computer.
    Gelukkig kan ik het bekijken als ik bij jullie ben.
    xxxxxKoosje

  • 25 Juni 2013 - 10:27

    Truce:

    Bij een goed einde hoort een goed begin.

    Ik hoop voor jullie dat het grote genieten al is begonnen. Wat een schat aan ervaringen zullen jullie ten deel vallen. Zelf hen ik in 1990 van Hoogwoud naar Cap d"Agde gefietst. De fietsen waren toen nog niet zoals vandaag de dag, maar wat een intense ervaring met de natuur en jezelf. Maar (gelezen tekst van T.S. Eliot)
    Het einde van al ons zoeken zal zijn
    als wij aankomen waar we zijn begonnen
    en deze plaats voor het eerst kennen.

    Op de foto zie ik niet, in je geeft aan nog ruimte te hebben, een shirt met Omring er op.
    Zal ik proberen er eentje voor je te regelen zodat je af en toe een foto met shirt door Hans kunt laten maken.
    Een stukje reclame (zichtbaarheid) en wellicht later, na thuiskomst een artikel in omringnieuws of krant. ?!!!
    je gaat immers ook voor al je collega's en mensen aan wie je ooit je zorg hebt toevertrouwd gedenken in Santiago?! Heel veel mooie momenten, met je fiets, met mensen onderweg en ook met elkaar.

    liefs Truce.

Tags: bijna klaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Opmeer

Mijn eerste reis

Fietsen naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

wie meer wil zien en proeven van

29 Augustus 2013

Thuis

12 Augustus 2013

We zijn er!

10 Augustus 2013

nog 60 km......

08 Augustus 2013

Cruz de Ferro
Hans en Anne-Mieke

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 18521

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 04 September 2018

St Olavspad: van Selanger naar Trondheim

07 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: