Breek uw tent op, ga op reis....... - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Breek uw tent op, ga op reis....... - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Breek uw tent op, ga op reis.......

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

13 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Morgenochtend rond de klok van 6.15 uur vertrekken wij weer van huis om onze fietstocht af te maken. Wij gaan met de auto naar Marchiennes in Noord Frankrijk en hopen tegen het middaguur weer op de fiets te zitten. Freek en Tom gaan tot daar met ons mee en nemen dan onze auto weer mee naar huis. Bedankt!
De afgelopen dagen waren intens verdrietig maar ook heel mooi en warm omdat we als familie zo heel dicht bij elkaar stonden en elkaar, maar zeker ook Anneke, tot grote steun konden zijn.
Nog meer dan bij het vertrek van afgelopen zondag krijgt onze tocht de vorm van een pelgrimstocht omdat nu Jan in gedachten met ons mee gaat. Hopelijk geeft hij ons nou net dat duwtje dat we nodig hebben als de route lang, warm of erg steil is.
De komende weken staan voor ons helemaal in het teken van die ene mooie zin die op de rouwkaart van Jan vermeld staat: BREEK UW TENT OP, GA OP REIS.
Allemaal bedankt voor alle lieve reacties en we houden jullie op de hoogte.

• 13 Juli 2013 - 19:59

Truus:

Wat een doorzettingsvermogen om onder deze omstandigheden jullie pelgrimstocht verder te fietsen .
    De ervaringen zullen nog intenser zijn. Goede reis en 't kaarsje brand 's avonds. Jan en Truus

• 13 Juli 2013 - 20:21

Astrid:

Hans en Annemieke.

Heel veel moois en goeds op jullie reis gewenst. Warm is het hier al. Geniet van elkaar en alles wat goed gaat.

Liefs,
    Astrid

• 13 Juli 2013 - 21:32

Rob En Aafke:

En deze derde poging gaat het lukken! Zet m op, neem alle mooie herinneringen aan jan mee en geniet van al het moois en elkaar. We willen jullie de komende zeven weken niet meer zien. Xxx

• 13 Juli 2013 - 21:35

Freek En Dieuwke:

3 Maal is scheepsrecht. Dit gaat jullie lukken! Jan gaat mee als supporter. Geniet, geniet! xxx

• 13 Juli 2013 - 21:46

Siem En Annet:

Lieve Hans en Anne-Mieke
    Wat zal dit een bijzondere reis worden! Alle goeds gewenst!
    Liefs, Siem en Annet

• 13 Juli 2013 - 22:40

Leen:

Hans en Mieke. Het gast zeker lukken, geniet ervan.
    Veel succes.
    Groet leen

• 14 Juli 2013 - 08:05

Tom En Ina:

Lieve Hans, Ik heb jullie vanmorgen weer uit gezwaaid. Jullie gaan na een week vol emoties weer op reis. Freek en Tom gaan een stukje met jullie mee. Heel heel veel plezier en genieten!!! Tot over ong. 4 weken. Liefs Ina

• 14 Juli 2013 - 09:30

Sylvia:

Het gaat jullie lukken! Veel plezier.

Groetjes Sylvia

• 14 Juli 2013 - 10:08

Theo Wester:

Dit was zo de bedoeling niet maar he tis wel een extra motivatie.

Groetjes Theo

• 14 Juli 2013 - 10:57

Wilma:

Doorzetters! Het moet nu toch écht gaan lukken...en wat zeggen ze ook alweer? 3x is scheepsrecht???
    Succes en ik denk aan jullie.

Wilma.

• 14 Juli 2013 - 11:18

Koosje:

Wat zal deze fietstocht bijzonder worden ter eren van Jan .
    Doe voorzichtig en we volgen jullie .
    Love You xxxxxx

• 14 Juli 2013 - 13:21

Marjan :

Lieve Annemieke en Hans
    Heel veel warmte sterkte en geluk en liefde toe gewenst!
    Dat het een bijzondere en fantastische reis word!
    dikke knuffel Marjan

• 14 Juli 2013 - 18:06

Margo:

Sterkte de komende tijd, wat hebben jullie een doorzettingsvermogen.
    Deze keer gaat het jullie zeker lukken. Zet 'm op. Veel groetjes Margo.

• 14 Juli 2013 - 20:27

Ria:

Niet te geloven wat jullie is overkomen. Dit is een ware pelgrimstocht. De zwaarste etappe hebben jullie gehad.
    Klim, daal, zweet, het zal jullie lukken om de eindstreep te halen.
    Liefs John en Ria

• 15 Juli 2013 - 08:02

Gemma:

Wat een bijzondere reis zal het worden! Heel veel succes en plezier!
    Groetjes Gemma

• 15 Juli 2013 - 10:11

Lowiena:

Doe voorzichtig,geniet van de uitzichten en van elkaar
    Ik weet dat jullie het halen met veel liefde
    Groetjes Andre en Lowiena en van Whats app

• 15 Juli 2013 - 11:02

Maret:

Lieve Hans en Anne-Mieke,

Sorry voor m'n late reactie; we hebben de afgelopen week Leonie geholpen met verhuizen en ik lees dus nu pas jullie mail...
    Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie broer Jan; wat een heftige gebeurtenis zo aan het begin van jullie tocht. Heel veel sterkte gewenst.

Wat stoer dat jullie opnieuw zijn vertrokken! Hopelijk wordt het een hele mooie reis.
    Veel liefs en groeten,

Hans en Maret

• 15 Juli 2013 - 12:36

Clemens Beenakker:

beste Hans en Mieke,

Ik wens jullie een goede reis.

Groet Clemens

• 16 Juli 2013 - 10:54

Laet:

Lieve Hans en Miekje,

Freek en Tom hebben jullie gedropt en uitgezwaaid en Hans en Miek weer verder op de fiets. Ben benieuwd waar jullie nu beland zijn ergens in la douce France. Zaterdag jl mis en begrafenis heel indrukwekkend en bijzonder! Jan gaat zeker mee op jullie reis. Dikke zoen van Laet

• 16 Juli 2013 - 18:32

Mart &Loes:

Lieve Anne:-Miek &Hans.

Wij willen jullie nog veel succes wensen voor het vol brengen van deze zware tocht,we denken aan jullie

Knuffels

Mart & Loes.