Onderweg - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Hans en Anne-Mieke Vermeulen - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Hans en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Mieke

16 Juli 2013 | Nederland, Opmeer

Nadat Freek en Tom ons zondag in Marchiennes hadden afgezet hebben wij dag toch nog 60 km gefietst. Voor de eerste keer weer de tent op en toen slapen als een os.
De volgende dag was een etappe van 90 km en we zien steeds meer aanduidingen van de route: stickers op paaltjes, gele geschilderde schelpen op straat en 1 keer een koperen schelp in het wegdek.
,s Avonds een echte waardeloze camping met veel herrie en lelijke plek.
Vandaag (dinsdag 16 juli) weer klimmen en warm. Liters water en amper een plasstop vanwege het vele zweten. Zalig fruit gegeten en doodgereden naar Plailly.
Eerst douchen en kleding wassen (we hebben een bed en breakfast) en toen het dorp in voor een warme hap: frites met kip/steak voor de nodige zouten en energie.
Morgen verder door Parijs naar Villiers. Best wel weer spannend!
Het gaat met ons goed. De zon de wind de hellingen maken je hoofd snel leeg en we kunnen echt genieten van de prachtige natuur.
Voor nu genoeg: 20,.30 uur dus bedtijd en herstellen.
Groeten weer!

• 17 Juli 2013 - 00:32

Marian Bleeker:

Lieve hans en miek, heel knap dat jullie de draad weer opgepakt hebben!
    Ik wens jullie een hele goeie reis. Dikke kus.....Marian

• 17 Juli 2013 - 08:17

Koosje:

wat een avontuur maken jullie mee,en ik neem mijn zonnepetje af voor jullie hoor!
    Hier genieten wij ook van de zomer ,a,s donderdag ga ik met Clemens ,broer Jan gedenken in de duinen van Panneland,samen met de bikkels.
    Doe voorzichtig en doe Parijs de groetjes van mij!!!!!
    Liefs Koosje

• 17 Juli 2013 - 12:27

Wilma:

Kanjers!

• 17 Juli 2013 - 17:16

Marjan:

Lieve Annemieke en Hans
    Ik geniet nu al van jullie reis!
    veel plezier Marjan

• 17 Juli 2013 - 18:09

Theo Wester:

Hallo Annemieke en Hans,

Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens deze bedevaart.
    Goed dat jullie het hooft leeg kunnen maken.

Sterkte voor deze lange reis,

Groetjes Vera en Theo

• 17 Juli 2013 - 18:28

Mart & Loes.:

Stoer van jullie om zo de draad weer op te pakken en na zon droevige periode 90 km op een dag doen wij een jaar over hoor (en dan nog electriche)

Groetjes van de zeilers

Mart & loes

• 17 Juli 2013 - 19:32

Tom En Ina:

Hey Hans en Miek, Leuk om weer wat van jullie te horen en dat het goed met jullie gaat.
    Al weer een stukje verder. We kunnen niet wachten om ook die kant op te gaan. Maar dat duurt nog even . Tot dan heel veel plezier en Geniet!!!!
    Liefs Tom en Ina

• 17 Juli 2013 - 20:26

Vincent En Roos:

Hey Toppers,

Knap hoor al die kilometers door die heuvels! Hebben jullie Parijs veilig door kunnen rijden? Nog even een rondje van de zaak rondom de arc de triomphe? Zondag dendert de tour er weer overheen.

Geniet van jullie reis, hier is alles onder controle.

Kus Midwoud

• 17 Juli 2013 - 22:14

Willem En José:

Hoi Hans en Annemiek, een bijzondere reis met veel 'bagage'. Gooi het van jullie af en geniet! We lezen de verslagen en leven mee. SUCCES!

• 18 Juli 2013 - 08:49

Karin:

Wow, 90 kilometer.... 'k Word al moe als ik eraan denk!
    Doe mij maar kip, friet en fruit ( al 'n heerlijk grapefruitje gehad?) zónder te fietsen ;-)
    Top van jullie. Veel plezier samen!

• 18 Juli 2013 - 12:56

Gerda:

Hallo Annemiek en Hans,

Knap dat jullie de draad weer opgepakt hebben na zo'n emotionele gebeurtenis.
    Dat doet heel veel me je. Chapeau.

Fijn dat alles goed verloopt. Zeker met het warme weer denk ik veel aan jullie.
    Zaak is om voldoende te drinken, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen.
    Leuke bijkomstigheid inderdaad met dit soort weersomstandigheden dat je sanitaire stops voor een groot deel achterwege blijft.
    Ik hoop dat de overnachtingen in het verder verloop van de reis beter gaat verlopen. Goede nachtrust staat wel bovenaan.
    Een fijne voortzetting van de tocht toegewenst en geniet vooral van elkaar.

Groetjes Gerda

• 18 Juli 2013 - 21:26

Ivo:

Lieve Hans en Miek,

Veel succes met jullie pelgrimstocht. Maak er een mooie vakantie van.

Groeten, Ivo

• 22 Juli 2013 - 11:18

Truus:

hoi kanjers , gaat alles nog naar wens . Zitvlak nog intact??
    Groetjes Truus